KOMMA I KONTAKT MED OSS

KUNDTJÄNST EMAIL

info@gastronomiazogu.se

KUNDTJÄNST TELEFON

076 275 99 56

SKICKA DIN FRÅGA

Skriv in ditt namn.
Skriv in en giltig e-postadress.
Skriv in telefonnummer
Skriv in din fråga.

VANLIGA FRÅGOR

Jag har fått fel vara i min leverans, hur gör jag för att få rätt produkt?

Vi rekommenderar att du lämnar in försändelsen till Post Nord i samband med att ersättningsvaran hämtas ut.

Om den fellevererade varan inte returneras till oss inom 10 arbetsdagar, förbehåller vi oss rätten att debitera dig för den.

Hur gör jag om jag vill ändra leveransadress på en order som redan skickats från er?

Om du vill ändra leveransadressen på ett paket som redan nått ombudet ber vi dig vända dig till vår kundservice. För att ändra bör du kontakta kundservice 3-5 dagar innan liggtiden på ditt paket går ut.

Detta är en kostnadsfri tjänst, men om paketet går i retur utan att du kontaktat kundservice debiteras du 299kr.

NÄR KOMMER MIN BESTÄLLNING?

Leveranstiden är normalt 1-5 arbetsdagar. Notera även att vissa produkter kan ha speciell leveranstid beroende på om den finns i lager. Leveranstiden kan också variera på var i landet du bor.

TRANSPORTFIRMOR

Fraktkostnaden baseras på beställningens vikt. Vi sänder alla beställningar med transportfirmor som erbjuder tryggaste och snabbaste leverans. Vi sammarbetar med Postnord, DHL, UPS och DSV.  Leveranstiden är vanligtvis 3-12 arbetsdagar

DIREKTIMPORTÖR

Gastronomia Zogu är en direktimportör av storköksutrustning från olika tillverkare som Italien, Spanien, Tyskland, England etc. och garanterar absolut bäst priserbjudande i kombination med produkter av högsta kvalitet.

STORKÖKSUTRUSTNING

Vi utrustar faciliteter såsom Restauranger, Pizzerior, Bröllopslokaler, Matsalar, Skolor och Förskolor, Kaféer, Barer, Klubbar och Cateringfirmor med Gastronomiutrustning av högsta kvalitet – alltid med kundens behov i fokus.